sâmbătă, 31 august 2013

Preferatele lunii august

Se încheie oficial vara, dar nu contează...Se anunță un septembrie călduros și abia aștept să mă bucur în continuare de toate din jurul meu. Parcă toate se așază ușor, ușor și zâmbesc pe dinăuntru.

Am decis să vă arăt și preferatele lunii august, că anul trecut nu am avut ocazia, așa că iată-le:


- pentru păr, sprayul leave-in Gliss Oil Nutritive mi-a plăcut foarte mult și presimt că îl voi recumpăra. Are o textură bifazică, se agită înainte de folosire. Miroase frumos, dulceag, precum toată gama Oil Nutritive din care mi-am luat și masca de păr, dar pe care nu am folosit-o încă. 

- crema-tratament împotriva coșurilor Clear de la Paula's Choice am menționat-o și la rutina mea de îngrijire actuală. Mi-a fost de mare ajutor mai ales spre finalul lunii august când, probabil expusă la prea mult praf, mi-au apărut iarăși ceva coșuri. 

- crema de corp Dove Summer Glow e o surpriză plăcută. Am luat-o așa, într-o doară, dintr-un supermarket din Franța în luna mai și abia luna aceasta mi-am făcut curaj să o folosesc efectiv. Miroase foarte frumos, dă o culoare foarte discretă pielii și se estompează foarte fain. Îmi place mult pentru că se aplică ușor și are un efect lejer, mai ales că eu nu mă dau în vânt după bronz și nici nu stau la plajă.

- untul de corp cu piersică și avocado de la Gerocossen l-am mai avut demult, prin liceu și l-am cumpărat din nostalgie. Știam că e foarte bun, dar parcă uitasem efectiv textura. Hidratează excelent și are un miros incredibil de frumos. Sigur voi reveni la el pentru hidratarea corpului.

- apa de gură Dontodent marcă proprie Dm e preferata mea. Foloseam apă de gură cu inconsecvență până anul trecut, când mi-am scos toate cele 4 măsele de minte. Pe durata acelei luni de extracții trebuia să folosesc apa de gură după fiecare masă. Acum folosesc dimineața și seara după periaj sau la nevoie. Îmi place apa aceasta de gură pentru că nu are coloranți - care în timp pot păta dinții - sau alcool și nici nu e foarte puternică să-mi ia foc gura. Plus, e cantitate mare la preț foarte bun. Vreo 8-9 lei în Dm. 

- pentru machiaj, rutina mea a fost simplificată la minim. Am trei fonduri de ten noi (de unde nu aveam eu niciunul), dar sunt în faza experimentărilor așa că nu le-am inclus. Am zis totuși că printre favoritele lunii își merită locul blushul cremos Studio Artist de la Oriflame, care e foarte discret și dă o culoare rozalio-piersicio-naturală. Atenție, pigmentarea e foarte slabă raportat la cealaltă achiziție a lunii - un blush din gama Studio de la elf. Pensula Expert de la Real Techniques face minuni de fiecare dată când am chef sau nevoie de fond de ten, iar balsamul Chocomania de la The Body Shop e o nebunie, hidratează și miroase fabulos. Păcat de ambalajul cam foarte neigienic. Dar merită. 


Și cam atât cu luna august. Care sunt preferatele voastre?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sprayul leave-in de la Gliss l-am avut si eu si mi-a placut. Iar pesnula Expert de la Real Techniques este preferata mea pentru aplicarea fondului de ten.

Milena spunea...

@darlyst: cu pensula asta chiar se vede o diferenta. ma bucur ca ti-a placut si tie sprayul gliss, inseamna ca nu doar mie mi-a priit. te pup!

Georgiana spunea...

Untul de corp - i need it! :D Si eu am pensula Expert, ce-i drept o prefer pe cea Buffing pentru fond de ten, dar ar trebui sa o mai pun la treaba pe prima, momentan sta in dulap.
Te pup!

Milena spunea...

@Georgiana: sunt sigura ca o sa iti placa untul de corp, e genial! eu am cam lasat-o pe cea buffing deoparte de cand cu expert :D pupici back!

Ioana spunea...

Da, vreau si eu untul de la Gerocossen si blush-ul de la Oriflame. Hmmm, ce pofta mi-ai facut :))

Milena spunea...

@Ioana: sper sa iti placa, eu le ador! te pup!

Unknown spunea...

Crema de la Paula's Choice cred ca ar fi o alegere buna pentru sora mea, care are probleme cu aceneea. Eu folosesc in rutina mea aproape exclusiv PC (imi place sa alternez cleanserele) si sunt ft multumita.

Milena spunea...

@Adelina Radu: si eu sunt foarte multumita de rutina mea actuala, nu prea mai am chef de experimente aiurea pe tenul si banii mei. prefer sa investesc in produse de calitate, despre care stiu ca imi fac bine, fara sa mai incerc pe ici pe colo tampenii :P
pentru sora ta, daca are acnee, crema din gama Clear ar fi super, sunt sigura. te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...