joi, 25 aprilie 2013

Skincare routine - spring 2013


De la ultima mea postare pe această temă a trecut ceva vreme. Am schimbat destul de drastic rutina și presimt că o voi mai schimba și pe viitor, dar să o luăm totuși pe rând. V-am detaliat aici ultima mea rutină de îngrijire a tenului. La două luni de atunci, am observat că tenul meu era din ce în ce mai iritat și deranjat. Am eliminat treptat din produse, m-am consultat cu Pasagera, căreia îi mulțumesc din nou pentru amabilitatea ei incredibilă și am făcut niște schimbări. Am mai terminat și niște produse între timp, dar ce vedeți mai jos e rutina mea de la începutul lunii martie încoace.


Rutina de dimineață

1. Curățare: folosesc gelul de la Eucerin pentru curățarea tenului, masez blând pe tenul umezit, clătesc bine și tamponez tenul cu un șervețel de hârtie.

2. Aplicare toner: folosesc tonerul Skin Balancing de la Paula's Choice, căruia i-am făcut review aici. Îl aplic cu ajutorul degetelor, căci folosind dischete pierd produs aiurea. Apoi mă spăl pe dinți cât se usucă tonerul.

3. Aplicare protecție solară: actualmente folosesc produsul de protecție solară SPF 45 tot de la Paula's Choice. Îl aplic pe tot tenul, pe gât și decolteu. Urmează aplicarea machiajului dacă ies din casă.



Rutina de seară

1. Demachiere: folosesc demachiantul bifazic de la Yves Rocher pentru ochi (am scris aici despre demachiantele bifazice încercate), iar apoi aplic loțiunea micelară Créaline/Sensibio de la Bioderma pentru ten și ochi dacă nu am folosit mult machiaj, iar dacă am avut un machiaj mai complex aplic demachiantul Dr. Pierre Ricaud.

2. Curățare: la fel ca dimineața, doar masez un timp mai îndelungat produsul pe ten, aproximativ 1 minut.

3. Aplicare toner: la fel ca dimineața.

4. Aplicare tratament pete post-acneice: folosesc tratamentul de la Paula's Choice Resist Pure Radiance Skin Brightening pe care îl adooor. Îl aplic și la ochi.

5. Aplicare crema hidratantă: folosesc Hydralight Moisture Infusing Skin Lotion de la Paula's Choice, unul dintre produsele mele preferate ever. 


După cum vedeți, rutina mea e mult simplificată acum. Am eliminat exfolianții chimici de tot deocamdată și, după 2 luni, tenul s-a calmat, dar începe să fie tot mai încărcat. Am mai avut și câteva coșuri, dar pe fond hormonal în timpul menstruației, cărora nu am ce să le fac, au trecut repede și nu au lăsat urme.
În curând mi se termină tratamentul Resist și probabil și crema Hydralight, așa că am cumpărat Resist Skin Hydrator să lupt cu petele în continuare. Chiar dacă Hydralight e crema mea hidratantă preferată, având în vedere bugetul redus actual, am zis că e o bună soluție să foloesc doar Skin Hydrator dacă mi se termină amândouă celelalte produse. 

Ce schimbări aș vrea să fac acum? Păi, cred că începe să îmi creeze puține probleme SPF 45, nu știu de ce, încă nu sunt 100% sigură, dar cert este că, de acum două săptămâni de când am reintrodus această cremă (până atunci singurul lucru diferit din ritualul prezentat era crema Skin Balancing SPF 15, pe care am adorat-o, dar s-a terminat, inevitabil), tenul a devenit iarăși roșiatic și tot mai încărcat. Se simte din plin lipsa exfolianților. 
Și așa ajung la schimbările pe care aș vrea să le fac în câteva luni, anume să reintroduc exfolianții - mă gândesc la Resist 5% AHA, am avut mostre și am simțit efecte bune. 


Ce cremă cu SPF mare îmi recomandați? Nu vreau decât să fie fără iritanți, eventual cu filtre fizice :)

Cam atât pe azi, sper să aveți un sfârșit de săptămână frumos, dragelor!

11 comentarii:

Unknown spunea...

Și eu am început de azi să folosesc cremă cu factor de protecție ridicat. Eu 50+.
Btw te-am nominalizat aici http://larisa-duta.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-bloggin-award.html

Milena spunea...

@Larisa Duță: pai se pare ca am trecut de la iarna direct la vara :) multumesc pentru premiu, te pup!

Alice wonders spunea...

Eu saptamana viitoare pun mana pe 5% Aha, abia astept! Incet, incet se contureaza rutina, poate intr-o zi o public si eu.

Milena spunea...

@lucia bk: mltumesc mult, m-a mai nominalizat ieri cineva si o sa fac o postare curand. te pup!

Milena spunea...

@Alice wonders: ce tare, sa il folosesti cu placere! eu prin mai vin in tara, mi l-as lua atunci si nu prea, parca as mai astepta pana in toamna sa bag exfoliantii din nou, sa continui pauza si pe timpul verii. abia astept sa vad rutina ta! pup

Unknown spunea...

sunt foarte interesante produsele pe care le folosesti, as vrea sa incerc ceva de la Paola's Choise dar am ceva probleme in a gasi marca :) de azi te urmaresc daca iti face placere te astept si pe la mine pupici

www.makeupmania86.blogspot.it

anca a spunea...

Salut! Eu am inceput cu bha 1% mostre, am facut o mica pauza pana m-am intors in tara (vantul din Frankfurt m-a terminat), am reluat exfoliantul, in ianuarie am incercat 2%BHA mostra gel. Am cumparat versiunea gel pana la urma, nu am reusit sa testez si versiunea lichida. Observand ca multa lume are probleme cu cea lichida, am dat skip la testare si am cumparat direct versiunea cu gel. M-am impacat destul de binisor, desi la inceput mi se cojea toata fata. Am observat ca atunci cand nu folosesc gelul/crema, tenul arata oribil a doua zi. Intre timp profitand de o reducere mi-am achizitionat si AHA 5%, l-am deschis mai tarziu, prin febriuarie, cand am observat ca totul merge bine cu BHA. 2 zile seara cu AHA, restul BHA, tot seara. De o saptamana folosesc seara AHA, dimineata BHA. Nu pot spune decat ca sunt extrem de fericita de cum arata tenul. Revenind la crema cu protectie solara, filtrele fizice nu prea merg bine in aceasta perioada. Mi-am comandat foarte multe de pe iherb, inca testez. Mi-am luat si balancing SPF 15, il deschid la toamna sau il fac cadou. Pot spune ca seamana mult cu KMF SPF30 spray lotion. Este light, usoara, protectie buna, filtre fizice si chimice. Iti recomand KMF.

Abia astept sa testez si eu Hydralight Moisture, cand mi se termina crema/gel. Cu tonerul balancing nu ma impac deloc, ma ustura si ma pisca tenul. Iti mai recomand crema colorata de la PC si dupa fiecare exfoliant e ffff importanta hidratarea. Sper ca te-am ajutat :)
Anca

Milena spunea...

@Petra Pruteanu: macar un set de mostre sa incerci, ca sa iti faci o parere despre produse, care da, sunt foarte interesante si faine. daca locuiesti in Romania poti comanda prin parteneri si atunci poti beneficia de anumite reduceri, iar daca nu locuiesti in tara poti comanda de pe paulaschoice-eu.com. sper sa iti placa daca le incerci!
multumesc, acum te vizitez si eu. pupici

Milena spunea...

@anca a: hey, ma bucur ca mi-ai scris. chiar ma tenteaza lotiunea KMF, o voi incerca mai incolo cu siguranta, am auzit numai lucruri bune despre ea si mai are si un pret super ok.
multumesc pentru ca mi-ai impartasit din experienta ta cu produsele PC. eu cu exfoliantii nu ma las, desi am intampinat dificultati de la o vreme. printre altele, eu sunt si alergica la aspirina si asta ingreuneaza folosirea cu succes a BHA.
sper sa iti placa crema Hydralight, eu sunt innebunita dupa ea! crema coloranta de la PC am incercat-o mai demult, chiar de la inceputul aventurii cu PC, de acum 2 ani aproape. i-am facut si un review aici, dar deocamdata bugetul e limitat, ca altfel mi-as lua-o fullsize. te pup!

Oana* spunea...

Abia astept sa incerc si eu produsele Paula's Choise,inca putin si o sa mi le pot comanda(mostre pentru inceput).Sper sa fac parte din categoria persoaneler incantate de aceste mici "minuni"..ca am mai citit si pareri negative despre unele produse. :)

Milena spunea...

@Oana*: sper sa ti se potriveasca si sa iti placa, uneori se intampla sa nu fie un produs potrivit pentru cineva, dar macar stim la ca nivelul ingredientelor sunt eficiente. acum mai depinde si de ten, de textura acceptata etc., dar e perfect daca incerci mostre, asa sigur iti poti face o parere. te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...