sâmbătă, 1 decembrie 2012

My first MUA order


Am profitat și eu de reducerea celor de la MUA - cu ocazia faptului că au atins pragul de 35.000 de fani pe Facebook au oferit 35% reducere și transport gratuit la comenzi de minim 10 lire parcă. Anyway, produsele MUA sunt foarte ieftine, eu le asociez cu un fel de elf British. Oricum ambele sunt made in China.

 Dar gata cu vorbăria:



- "mărgeluțe" - cum le zic eu - pentru unghii. Am ales varianta Leo că doar sunt Leoaică. Le-am încercat pe o unghie doar și mi-au plăcut tare mult, abia aștept să-mi fac o manichiură cu ele. Preț întreg: 3 lire. 
- ojă shade 1 - pe site pare un albastru intens, metalic. Pe unghie nu pare chiar așa, parcă bate spre mov și vroiam albastru, că movuri tot am. Îi mai dau o șansă totuși. 1 liră
- ojă shade 6 - marea dezamăgire dintre oje - pare un roșu super intens, dar e mai mult un vișiniu spre portocaliu și mi se pare cam urâțel pe unghii la prima aplicare, dar na. Tot 1 liră.
- ojă shade Pistachio Icecream - îmi place la nebunie, am încercat-o pe o unghie și e faaaaină. Nu mă așteptam, dar mă bucur. Și pentru doar 1 liră e super bine.


- rimel Extreme Curl - nuanța Black; nu l-am desfăcut încă. 2 lire
- rimelul lor din gama de 1 liră - tot nuanța Black. Neîncercat încă. 
- tuș cariocă - nuanța Black, 2 lire, cam nepigmentat la o primă încercare, dar să vedem pe viitor.
- paletă de farduri Undressed - unul dintre motivele pentru care am dat comanda. Super faine nuanțele. La rezistență nu mă pronunț, că la mine nu rezistă cam niciun fard mai mult de 4-5 ore. Swatches aici. 4 lire
- creion de buze - nuanța Softly Lined, 1 liră. E moale și pigmentat, dar nuanța este mult prea sclipicioasă și nu îl voi folosi vreodată. E o nuanță pe care eu o consider de "pițipoancă", așa că I shall never wear it. 
- creion de ochi - nuanța Bright Orange, tot 1 liră. Moale și super pigmentat. E și destul de rezistent și se aplică ușor la o primă tură. Fain.


- ruj - nuanța 7 am vrut eu, dar de fapt mi se pare mai mult un 16 - corai spre roșu whatever. Se pare că au fost niște încurcături cu etichetarea, na...Are și un recipient sub tubuleț care conține ruj, dar sincer nu prea văd utilitatea lui, poate îmi spuneți voi ce credeți. E destul de cremos, dar nu foarte pigmentat și nu-mi place deloc mirosul, este foarte grețos, de ruj ieftin. Îl luasem pentru mama, că ea e the lipstick person din familie, eu sunt more of a gloss girl. Dar nuanța nu e chiar ce preferă ea, așa că nu se știe ce se va întâmpla cu acest ruj. Noroc că e doar 1 liră. 


- rimel Extreme Curl și ojă nuanța 5 for my best friend :X. Hope you'll like them! Miss you!


Am mai comandat și un primer de ochi care nu era însă în colet. Le-am scris și mi-au spus că îmi vor returna valoarea lui, dar eu chiar mi-l doream că acum nu mai am niciun primer de ochi. Păcat. Sper să îmi returneze banii, chiar dacă sunt doar câteva lire.

Concluzii despre comandă:
- produsele au venit ambalate foarte bine, nu au existat probleme pe drum. 
- a durat cam mult să ajungă - plasată pe 17 și primită pe 28 noiembrie. 
- total produse - 23,50 lire, din care am plătit doar 15, 27 lire. Transportul a fost gratuit, cum spuneam. 
- majoritatea produselor îmi plac, nu știu însă dacă aș mai comanda a doua oară. Poate pentru oje și farduri.
- cel mai mult îmi plac oja Pistachio, trusa Undressed și "mărgeluțele". Îmi plac și ascuțitorile creioanelor, chiar sunt bune și le voi păstra.
- nu îmi place deloc că nuanțele de pe site nu prea reflectă realitatea: nici la oje, nici la rujuri, nici la creioane. Păcat. Per total, sunt destul de mulțumită și aștept să încerc rimelurile.  

Enough said totuși, vă las cu swatch la ruj și creioane:


 - de la stânga la dreapta: ruj shade 7(de fapt e mai spre corai decât pare în poză), creion ochi Bright Orange, creion buze Softly Lined



Voi ați comandat de la MUA so far? Ce produse v-au plăcut și care v-au dezamăgit?

18 comentarii:

ABeautyTale spunea...

Mama, cate ti-ai luat ;)) Sa le folosesti iubita! Sunt foarte curioasa cum sunt rimelurile :)

AlexantzA spunea...

Din pacate la MUA, mereu trebuie cautate swatchuri pe net ale produselor, pe site nu corespunde mai nimic.
Dar mie-mi plac tare mult produsele pe care le-am incercat de la ei, iar Undressed a devenit trusa mea preferata. Mi-e ciuda ca nu mi-am luat niciun ruj, am optat pentru 3 blushuri, care sunt tare frumoase.
Acum astept urmatoarea reducere ca sa dau iama in pensule. :))

Sa le folosesti cu placere! :)

Alexandra spunea...

Ce bine arata toate!!!:X
Imi pare rau ca am ratat oferta. :(

Milena spunea...

@ABeautyTale: mie mi se pareau putine, dar cand le-am pozat mi-am dat si eu seama ca mi-am luat ceva...multumesc mult! voi scrie despre rimeluri cand le folosesc ;)

Milena spunea...

@AlexantzA: da, ai dreptate. eu nu prea am cautat swatchuri, dar maybe next time daca o fi sigur caut :D. si mie imi place mult Undressed, e foarte versatila. eu nu am niciun blush - daca poti sa iti inchipui. nu imi place sa folosesc, nu stiu de ce..am vazut si eu pensulele, sunt tare accesibile. cred ca si eu voi mai comanda la urmatoarea reducere :)) multumesc frumos!

Milena spunea...

@Alexandra: multumesc! stai linistita, ca vor avea din nou oferta, din cate am inteles cand ating 50000 de fani pe FB, asa ca poti profita atunci ;)

Georgiana spunea...

Pacat ca nu corespund pozele de pe site cu ceea ce primesti in colet :( Eu am comandat 3 rujuri, bazandu-ma pe swatch-urile vazute pe net, sper sa fie ok si sa tolerez mirosul.

Sa te bucuri de produse! Daca iti vor placea paleta, rimelurile si margelutele, tot a meritat comanda :)

Milena spunea...

@Georgiana: multumesc, draga mea! da, e cam pacat ca nu prea reflecta nuantele de acolo ce primesti. dar fie si doar pentru paleta si tot sunt multumita :D. abia astept sa imi fac unghiile cu margelutele, ca sunt asa de frumoaseee :X. sper sa iti placa rujurile.

bydee-make-up spunea...

Sa le folosesti cu placere. Toate arata delicios. :)
Pupici

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc mult! ma bucur ca iti plac :D. pupici!

Alina Canura - Anghel spunea...

Rujul mi s-a parut si mie ieftin ca miros la deschidere, il folosesc de vreo 3 zile si nu mai simt acel miros. Eu am nimerit nuanta acum, dar la prima comanda mi-am luat teapa. Acum caut swatch-uri pe net inainte de a da comanda la ei.

Mie nu-mi plac ojele, mi-am luat 2 in primavara si trebuie aplicate in 3 straturi; culorile sunt frumoase, cel putin cele alese de mine. Cred ca nuanta aia de verde deschis o am si eu.

La 50%off vreau niste pensule si inca vreo 2-3 rujuri, plus paleta din postarea ta :D

Sa le folosesti cu placere! :*

Milena spunea...

@Alina Anghel: hm, o sa il las la aer atunci :)). si eu o sa caut de acum swatchuri, adevarul e ca l-am ales cam random :D. si eu as mai vrea cate ceva cand au 50% off, e prea tentant. paleta ti-o recomand din tot sufletul si daca Doamne fereste nu-ti place, nu e deloc o avere :).
multumesc mult! pup

incognito spunea...

Heeeey, ce dragut! :D thanks & miss you too! :*

Milena spunea...

@incognito: uite asa te fac sa comentezi pe aici :D, ca altfel... :P. bisous cu dor!!

incognito spunea...

Eh, I'm more of a silent reader :))

Milena spunea...

@incognito: :*:*:* >:D<

Anonim spunea...

Buna! Sa le folosesti cu placere.:) Si eu astept comanda plasata pe 19 noiembrie si nu mai vine...:(( sunt dezamagita ca trebuie sa astept atat

Milena spunea...

@Anonim: multumesc! imi pare rau ca astepti atat de mult...le-ai scris mail sau ceva, ca eu le-am scris si mi-au expediat la 3 zile dupa ce le-am scris, probabil uitasera sau amanasera, cine stie. oricum, sper sa le primesti in siguranta si cat mai repede! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...