marți, 25 decembrie 2012

Crăciun fericit!



Crăciun fericit, fetelor! Vă doresc să aveți parte de clipe frumoase, liniștite, de care să vă aduceți aminte cu drag în zilele mai puțin festive. Sper că a venit și Moș Crăciun cu daruri care v-au făcut să zâmbiți și să vă emoționați. 

Eu am avut parte de momente liniștite, de cadouri frumoase și mă simt recunoscătoare. Da, mereu ne dorim mai mult, dar sentimentul de recunoștință apare doar dacă mulțumim și ne bucurăm de ceea ce ni se oferă, nu-i așa? 

Anul acesta este prima dată când sărbătorim Crăciunul în Franța, e frumos - a fost oricum o combinație de românesc și franțuzesc. Cel mai important e să îi ai pe cei dragi aproape - sau măcar pe o parte dintre ei și astfel restul lucrurilor devin neglijabile. 

Am mâncat puține feluri românești - dar voi recupera sper anul viitor dacă voi fi în România. Tradiția franțuzească e legată de foie gras - ficat de gâscă, savurat alături de diverse dulcețuri. Eu am încercat mai demult cu un strop de dulceață de smochine, de acest Crăciun l-am savurat alături de dulceață de ceapă și de mango. Vă spun sincer că este extrem de gustos, acel gen de gust care dă dependență, din care ai mânca până nu mai poți. Însă este extrem de caloric, așa că trebuie să știm să ne potolim. În rest am mâncat salată boeuf - mâncare pe care o asociez sărbătorilor, care e un fel românesc și de care, culmea, francezii nu au auzit. Oare de ce se numește boeuf atunci? :))) Am mai mâncat și un fel de pui imens - chapon se cheamă (e foarte mare, special de Crăciun), umplut cu un amestec de castane și alte delicii, iar la desert ne-am bucurat de prăjitura tradițională - bûche, care înseamnă buturugă, fiind o prăjitură ca o ruladă să zic așa. Am optat pentru varianta tip înghețată - ciocolată, pere și migdale. A fost interesant, cred că n-am mâncat niciodată înghețată de Crăciun. 

În rest, am deschis cadouri și ne-am amuzat și relaxat, am băut șampanie și am dormit destul de mult. Vremea este oricum numai nu de Crăciun după părerea mea - 15 grade, ba soare, ba ploaie torențială. Am văzut că la bunicii mei a nins tare frumos. Din fericire, datorită vremii călduroase nu am simțit nevoia prea mare de produsele tradiționale, dar nu înseamnă că nu le voi devora. Ieri seara a ajuns fratele meu care ne-a adus șorici și afumături după care eu sunt înnebunită. Mai lipsește varza murată, dar vom improviza cu altceva. 

La capitolul cadouri, Moșul a fost darnic cu mine pe tot parcursul anului. Mi-a adus cel mai frumos cadou în Ajun, când am sărbătorit un an de logodnă cu iubitul meu, un eveniment care mă emoționează tare mult și un Crăciun alături de mama, de care mi-a fost tare dor anul trecut pe vremea asta. Din categoria lucrurilor materiale, am primit hăinuțe, accesorii și cosmetice, bineînțeles. Cel mai mult mă bucură produsele Paula's Choice, evident. În săniuța de mai jos sunt mai multe produse de răsfăț în baie. Am mai primit și o cremă de corp cu miros de bezele de la Sephora și o cremă pentru cuticule de la Karin Herzog, un brand de la care nu am mai încercat nimic, dar am uitat să le pun în poză. Nu v-am mai arătat și alte cadouri - mai ales accesorii, nu e cazul să fac un inventar al cadourilor. 

Un singur lucru mi-aș mai dori - să se rezolve niște probleme de sănătate ale uneia din bunicile mele dragi, că mă afectează mult să o știu în durere. Altceva decât să fim sănătoși nu mai contează, pentru că altfel le putem face pe toate dacă ne dorim. 

Vă las cu două poze în care am încercat să surprind câteva din cadourile primite.


 

Voi cum ați petrecut Crăciunul? Care e cel mai frumos cadou primit?

Vă pup și Crăciun fericit încă o dată!

8 comentarii:

Julie spunea...

mmm...foie gras cu dulceata? Eu l-am mancat simplu pe tartine, dar l-am mustruluit acum pe tata ca nu m-a informat, i-am zis sa ia masuri si cand mai aduce sa vina si cu dulceata, nu mai am de asteptat decat vreo...4 luni. :)) Ce frumos sa faci Craciunul si sa nu fie gerul de pe lume, si tare frumoase cadourile tale, sa le folosesti cu placere! Craciun fericit! Pup :*

bydee-make-up spunea...

Craciun fericit! :*

Milena spunea...

@Sihaya: da, asa se serveste. tartine de foie gras cu un varf de dulceata de care preferi. eu iti recomand intre smochine si mango din ce am incercat, e delicios! sa-mi spui cand incerci. si pentru ca aseara a fost mai frenchy, in seara asta am mancat carnati romanesti cu mamaliga si muraturi :)))). vai, sper sa nu ma fac de 100 de kile :D. multumesc mult si te pup! Craciun fericit!

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc mult, sarbatori fericite si tie! :*

Unknown spunea...

Draga noastra, sa ai parte de un craciun linistit si plin de sanatate si iubire, alaturi de familia ta! :)

p.s. foie gras uite ca nu am reusit sa gust pana acum, dar poate data viitoare cand ajung in paris o sa ma "dedulcesc", desi, la cum ma cunosc, o sa ma pierd in supa de ceapa si in vreo crêperie din le quartier latin! :))

Larisa spunea...

Craciun fericit in continuare!
Un adevarat Craciun francez la voi acolo :)). Eu in schimb am mancat sarmalute (am gasit varza murata pe aici) si cozonac, dar sorici si afumatura n-am avut de unde :p
Te pup, un an nou minunat iti doresc!

Milena spunea...

@Sânziene și Mătrăgună: multumesc mult! si eu am mancat o data mai demult supa de ceapa si tare mi-a placut. sigur iti va placea foie gras cand il incerci. sarbatori minunate! te pup

Milena spunea...

@Larisa: multumesc! vai, ce pofta mi-ai facut de sarmale si cozonac...pupici back si un an nou cat mai frumos!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...