vineri, 2 noiembrie 2012

Una bună, una rea - Dessert Essence


Vă spuneam că o să fac încet încet review produselor luate de pe iherb și încerc să mă țin de cuvânt. Am decis să fac review împreună celor două produse de la Dessert Essence pe care le am de pe site-ul minune


O să încep cu produsul care m-a dezamăgit îngrozitor - Lip tint-ul cu struguri. Acest produs vine ambalat într-un tub micuț și care ar fi practic dacă ar funcționa. Ideea este următoarea: am comandat acest produs dorind să încerc un balsam de buze+luciu, dar am primit în schimb un produs care nu iese din tub decât dacă probabil ar trece un tanc peste el - mai jos vedeți și poze în care am încercat să exemplific cât de tare m-am chinuit să scot produsul din tub. Ok, hai să zicem că era defect de fabricație bla bla, dar că produsul e bun în sine. Am mers pe această idee naivă și am tăiat tubul în disperarea mea, gândindu-mă că dacă e bun îl transfer în ceva și îl folosesc așa. Wrong! Produsul în sine este cleios, unsuros, miroase nici măcar foarte bine, dar nici respingător, este pur și simplu grețos. Nu colorează decât foarte puțin - și asta într-o nuanța cadaverică aș spune. De hidratare nici nu mai zic - e doar o glumă. În concluzie, l-am aruncat direct la coș. Nu vă recomand deloc să îl cumpărați. Poate doar dacă sunteți într-o dispoziție masochistă.







Să trecem la lucruri mai vesele însă. Despre uleiul de jojoba poate știți, poate nu știți, dar are o structură asemănătoare cu cea a sebumului uman - "grăsimea naturală" a pielii, astfel încât nu lasă urme uleioase puternice, se absoarbe excelent în piele, hidratează la fel de bine, lasă tenul și orice alte porțiuni de piele pe care îl aplicați fine, fine și hidratate. Eu l-am folosit pe ten, pe decolteu, în jurul ochilor, pe pielea capului, pe rădăcinile părului, pe coate și abdomen, ce să mai înșir toate părțile corpului uman - e un ulei bun peste tot! Prefer să îl aplic pe pielea umedă de obicei, mi se pare că efectele sunt și mai faine așa. Pe etichetă se recomandă și pentru demachiere sau după epilat. L-am folosit și după epilare și chiar e eficient. Un alt mare plus este că nu râncezește practic niciodată - aici chiar nu am încercat, termenul e cam lung pentru mine, dar vă anunț dacă se întâmplă ceva rău, deși nu cred. Concluzie: recomand cu mare drag acest ulei, se găsește la mai multe firme, eu îl am pe acesta de la Dessert Essence și a costat 9, 41 dolari pe iherb. Merită clar banii!








Voi ați încercat ceva de la Dessert Essence? Pe mine mă tentează niște creme de corp, un gel de duș și un șampon fără iritanți. Dacă știți ceva de ele, let me know. Thanks!

pupici, Milena

6 comentarii:

Georgiana spunea...

Ce pacat ca lip tint-ul e asa slab :( Chiar il aveam pe wishlist si eram curioasa sa-l incerc. In legatura cu uleiul de jojoba, iti dau mare dreptate, si eu il ador.
As incerca si o crema de corp de la acest brand. Ah, am avut mai demult un balsam de par de la ei, numai mirosul era de el (efecte inexistente).
Pupici!

Milena spunea...

@Georgiana: da, e chiar super aiurea lip tintul, eu zic ca nu are rost sa iti pierzi timpul cu el. stiu, vazusem ca balsamul de par cu zmeura nu a fost tocmai eficient, de asta am zis sa ma orientez catre o crema de corp. pupici back!

Unknown spunea...

Orice padure are si uscaturi, acest proverb se aplica si pentru iherb. Inca nu am incercat nimic de la Desert Essence insa ma tenteaza gelurile de dus si cremele de corp. Momentan I felt in love cu Madre Labs si Now Food. Nu te dezamagi, se mai intampla. Cu siguranta data viitoare vei nimeri un produs bun. Pupici!

Milena spunea...

@La Sueta cu Nicole: asa e, nu dam doar peste produse faine. eu am in wishlist mult now foods si madre labs, o sa le incerc pe viitor. multumesc si pupici back!

Simona Tucu spunea...

Si pe lista mea e uleiul de jojoba, insa deocamdata mai am inca unul de rosa mosqueta si vreau sa il cumpar doar dupa ce il voi termina pe acesta.

Pacat de lip tint-ul acela, asa poveste nu am mai auzit :P

Week-end frumos, Milena! :)

Milena spunea...

@simona: o sa iti placa sigur cand il vei lua, o sa vezi. da, pacat de lip tint, dar macar nu a fost scump. weekend frumos si tie!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...