duminică, 27 mai 2012

Prima mea vizită la standul Essence


Am ajuns și eu de ceva vreme la standul Essence din Crângași și am reușit să mă potolesc din a cumpăra tot ce aveam de gând, mi-am propus să mai las și pentru alte vizite. Accesul la stand se face foarte ușor, eu am dat o fugă până acolo într-o pauză de la facultate, venind dinspre Gara de Nord. Am ajuns cu metroul, am ieșit la suprafață și am traversat spre Express Bazar Crângași - spre Emag și taddaaa, e chiar în primul magazin standul. Mi s-a părut foarte bine aprovizionat, aveau peste tot produsele care erau trecute și pe etichete, iar prețurile sunt mai mult decât accesibile. E primul stand Essence pe care îl vizitez, nu pot face o comparație, dar nici nu cred că voi avea ocazia pentru că ajung foarte ușor la cel din Crângași. But enough talking, iată ce mi-am luat:





- două oje (inițial au fost patru, dar două le-am făcut cadou unei prietene dragi): 6, 5 lei bucata. 86 - a lovely secret (cea lila) și 90 - I want that! Nu le-am folosit încă, dar cred că imediat ce voi avea puțin mai mult timp voi începe să postez și NOTD-uri. V-ar plăcea?:D
- kitul de sprâncene: 12, 8 lei. Nici pe acesta nu l-am folosit încă, l-am luat mai mult de curiozitate, că am un creion de la dr. Pierre Ricaud care îmi place enoooorm și un kit elf Studio pe terminate. Repet, nu l-am folosit încă, dar ambalajul mi se pare un minus - carcasa pare cam șubredă (mi-e că la o simplă scăpare pe jos se crapă toată), iar pastiluțele de fard efectiv sunt pe un suport foarte șubred, nu prea mă dau în vânt după el. Prin comparație, kitul de la elf Studio mi se pare mult mai elegant ca ambalaj și mai ales rezistent. Dar nu sunt eu genul să judge a book by its cover, așa că o să văd ce părere îmi face efectiv când îl voi folosi. Pentru cele interesate, mai erau o grămadă la stand.
- pudra pulbere: 17, 80 lei. Am încercat-o și îmi place mult de tot. Cel mai fain mi se pare că nu e deloc colorată, e complet albă, dar pe față nu se vede așa, doar dă un minunat aspect mat, iar pentru problemele mele cu sebumul în exces chiar funcționează. Big like!
- creion de ochi nuanța 18 - Everybody's darling: 5 lei. L-am folosit, dar e groaznic. Trec peste faptul că e destul de shimmery, că acest aspect poate să și placă uneori (deși când m-am tot uitat pe la el la stand nu părea deloc shiny) însă are o rezistență oribilă, se aplică aiurea, se întinde foarte nașpa...Ce să mai, dezamăgire totală!

Cam aceasta a fost prima mea "pradă Essence", but I'll be back!:D
Voi ce produse preferate aveți de la ei și peste ce dezamăgiri ați dat?

ps: scuzați calitatea pozelor, tot aștept lumina naturală ok și până la urmă uit să fac pozele ziua, iar eu oricum am talent zero la fotografie.

12 comentarii:

Georgiana spunea...

Nici tu nu ai somn?:) Eu chiar m-am lacuit azi cu oja mov de la tine, este fabuloasa!! Si prietenul meu a admirat-o, iar zilele urmatoare pun pozele pe blog. M-am chinuit azi sa folosesc lumina naturala, desi a fost semi intuneric afara, insa cu mici ajustari au iesit poze bune :)

Dintre cumparaturile tale ma tenteaza mult pudra (chiar termin in maxim o luna ce mai am, asa ca voi trece pe la un stand Essence).
Eu vreau postari notd!! Pupici

An spunea...

Sunt curioasa de kit-ul de sprancene , am auzit numai lucruri bune despre el. Asteptam review-ul<3

Simona Tucu spunea...

Off, asa imi doresc si eu cateva produse Essence, numai ca la mine in oras nu gasesc...kitul acela de sprancene chiar mi-ar placea, desi ambalajul cum spui si tu e cam neprofesional, insa am citit numai impresii bune despre el... :)
Te pup, sa le folosesti cu placere!

AlinaGav. spunea...

Mereu cand trec pe la standul essence uit de pudra aceea. Data viitoare imi notez sa nu uit.
Sa le folosesti santoasa!

Milena spunea...

@Georgiana: nu prea aveam somn, e drept:D. in ultima vreme citesc pana seara tarziu si na, cam pierd sirul.ma bucur tare tare mult ca iti place oja. asteptam notd:D. pudra ti-o recomand cu drag, chiar cred ca ti-ar placea. pupici back!

Milena spunea...

@Andra Malin: eu din curiozitate am cumparat produsul pentru sprancene, tot asa am auzit multe lucruri bune despre el. :D

Milena spunea...

@Simona: poate totusi in vreun oras apropiat sa gasesti essence. eu cred ca o sa apara si acolo, pentru ca deja sunt in multe orase din tara. multumesc mult si te pup si eu!:)

Alina spunea...

imi plac mult ojele, dar nu ma pot hotari care e preferata mea :)

Milena spunea...

@Alina: haha, nici eu nu m-am putut decide prea usor. de fapt, prima oara cred ca aveam in mana atatea oje de la stand ca era sa le scap pe toate pe jos, dar dupa aia am decis sa ma cumpatez.:D

Anonim spunea...

Buna! Imi puteti spune unde mai exact este acest stand cu produse de la essence in crangasi? Multumesc frumos.

Milena spunea...

@Anonim: standul Essence din Crangasi se afla in Express Bazar, un magazin chiar in intersectia de la iesirea de la metrou. deci, daca esti in statia tramvaiului 41 de exemplu, pe sensul spre Piata Presei, magazinul Express Bazar e pe aceeasi parte, dupa intersectia semaforizata. Daca te uiti de jur imprejur sigur il vezi. E inainte de emag daca stii asa. Cand il vezi, mergi spre el, intri si chiar al doilea stand pe dreapta e Essence. Sper sa te ajute si n-ai pentru ce.

Unknown spunea...

Si eu vreau pudra asta dar nu o gasesc niciodata la standul Essence din orasul meu :(

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...