duminică, 4 martie 2012

Review ulei de corp Satin de la Rivadouce


Am folosit acest ulei de fiecare dată după duș de când l-am început. Îmi place enorm de mult textura și faptul că hidratează și intră în piele imediat, fără pelicula aceea uleioasă. Nu glumesc, am mai folosit uleiuri din comerț, dar ba nu hidratau, ba erau prea unsuroase, ca să zic așa. Firma producătoare este Rivadis și puteți vedea produsele lor aici. Mie mi-a adus mama din Franța acest ulei, pe lângă două geluri de duș și un demachiant pentru față. 

ps: am pus poza de pe site că de pe flaconul meu s-a dezlipit eticheta și arată cam șifonat:D.

Producătorul spune că acest produs învăluie corpul cu un văl protector, că se absoarbe imediat și că are un parfum floral fructat. Ei bine, rar găsești producători care să nu înflorească. Din punctul meu de vedere, acest produs hidratează excelent, se absoarbe într-adevăr imediat - aplicat după duș dimineața, mă pot îmbrăca fără probleme. În plus, are o aromă atât de exotică - fructată - parcă e un parfum al unei salate de fructe exotice proaspete. 

Textura este foarte lichidă, produsul este incolor, nu lasă urme uleioase și nu mi-a provocat nicio iritație sau roșeață - menționez și asta pentru că uneori mă irit pe decolteu dacă aplic creme de corp sau uleiuri dubioase (de fapt nu am mai făcut asta de vreun an). Din punct de vedere al formulei, produsul este pe bază de ulei mineral și extract de santal și phellodendron - nu am găsit traducerea celui din urmă ingredient. Ei spun că aceste extracte ajută la fermitatea pielii, dar nu m-aș putea pronunța nici că da, nici că nu ar face asta, pentru că nu cred că poți să ai pielea fermă fără sport și pentru că eu o am destul de fermă - cu mici excepții cred eu în zona feselor. La sfârșitul listei de ingrediente are și vreo 2 iritanți minori zic eu. Având în vedere că nu mi-a provocat roșeață sau mai știu eu ce și că mai mult, are efecte foarte bune, îl folosesc cu drag în continuare și cred că l-aș recumpăra. 

Produsul se găsește pe siteul rivadis.com, are 200 de ml și prețul de 11, 20 euro. Cred că mama l-a luat mai ieftin că a comandat prin intermediul cuiva care e reprezentant cum ar veni. All in all, un produs bun cu efecte vizibile.



Voi folosiți uleiuri de corp? De care?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...