duminică, 11 martie 2012

Ce creme hidratante Paula's Choice am mai încercat


După cum vă spuneam și aici, la ultima comandă Paula's Choice am comandat mostre din toate produsele pe care aș vrea să le mai încerc de la ea, mai ales creme hidratante. Din crema hidratantă Moisture Boost Hydrating Treatment am folosit doar o mostră (cealaltă a ajuns la o prietenă dragă care știu că o avea pe wishlist - sunt curioasă și de părerea ei) care în schimb mi-a ajuns pentru trei utilizări, așa că am reușit să îmi fac o părere despre ea. 

Recomandată tenului uscat, am folosit-o totuși și mi-a plăcut (nu mă las mai niciodată ghidată de informația cărui tip de ten îi este recomandat un produs, pentru că am găsit produse excelente care mi se potrivesc din gama tenului uscat și invers; tenul meu oricum este mixt). Textura este una densă, cremoasă, ca de balsam pentru piele. Culoarea este albă și nu am simțit niciun miros (crema aceasta nu are parfum, ca de altfel toate produsele PC).  

Am aplicat-o trei seri la rând, după câteva minute de la exfoliantul chimic lichid cu 2% BHA de la Paula's Choice și s-a absorbit instant în piele. Cred că ar fi descrisă senzația pe care am avut-o de cuvântul "pansament". Pielea mea nu era uscată sau dureroasă, însă resimțea nevoia unei hidratări puternice după aplicarea exfoliantului. Imediat după aplicare, crema a fost absorbită complet, lăsând totuși un mic luciu pe față, care a dispărut complet până dimineață, când aveam tenul foarte neted. 

Am folosit crema aceasta și în jurul ochilor și mi s-a părut excelentă, nu m-au usturat ochii absolut deloc. Cred că o voi recumpăra la un moment dat, mai ales că are al doilea ingredient uleiul de jojoba, cel mai bun ulei vegetal pe care l-am folosit vreodată.


Din aceasta am folosit două mostre aproape o săptămână întreagă, aplicată doar seara. Mi-a plăcut la fel de mult pe cât mi-a plăcut și crema de mai sus și chiar mi se pare dificil să mă decid pe care să o cumpăr, cred că le voi cumpăra alternativ pe ambele. 

În privința texturii nu am sesizat diferențe majore, ambele sunt dense și cremoase, de culoare albă. Am sesizat totuși un miros puțin ciudat la aceasta, dar nu deranjant - pur și simplu se simțea un miros neidentificabil. S-a absorbit la fel de repede precum cealaltă, aceasta fiind parcă un pic mai lejeră pe ten - nu am avut acea senzație de balsam pe care o are Moisture Boost. 

Hidratează minunat, dimineața aveam fața luminoasă și deloc grasă. Dacă Moisture Boost are ca al doilea ingredient uleiul de jojoba, aceasta are uleiul de primulă, cel de-al doilea ulei care a făcut minuni pe tenul meu, dar pe care nu l-am recumpărat încă din cauza mirosului destul de respingător. Am aplicat această cremă și în jurul ochilor și nu m-au usturat deloc, hidratând pielea aceea uscată foarte bine. 

All in all, mi-e greu să mă decid doar asupra uneia - Moisture Boost e mai degrabă un balsam pentru ten, iar Skin Recovery cu antioxidanți lucrează la mai mult decât hidratare aș spune. Le voi cumpăra alternativ cu siguranță.

Voi ați încercat vreuna din aceste creme? Ce părere v-au făcut?

6 comentarii:

Andreea spunea...

Foarte utila postarea ta. Si eu am tot ten mixt si folosesc deja cremele Skin Balancing si Hydralight, dar de cand folosesc RetinA, am nevoie de putin mai multa hidratare cateodata. La fel de greu imi e si mie sa ma decid asupra uneia dintre cele doua, insa tind mai mult spre Skin Recovery

Milena spunea...

Multumesc, ma bucur ca ti s-a parut util. Eu le recomand pe ambele, e chiar greu sa ma decid, sigur le voi comanda alternativ.

Ruxandra spunea...

In momentul de fata folosesc Skin Balancing Moisture Gel, cumparat la recomandarea Corinei. Folosesc a data la doua - trei zile exfoliantul BHA 2% si atunci cand am nevoie si un produs pe care-l aplic pe pustule (am lapsus :D:D). Simt ca fata mea mai are nevoie de ceva hidratare, Corina mi-a recomandat sa folosesc uleuiul de Jojoba, urmeaza sa-l comand de pe Iherb zilele astea si sa vedem cum se simte fata mea dupa ce o sa incep sa-l folosesc :)

Milena spunea...

Eu cred ca o sa iti priasca, pentru ca e un ulei minunat. Din partea mea, e cel mai ok ulei vegetal pe care l-am folosit. Eu folosesc exfoliantul BHA 2% la doua zile in general, alteori il aplic zilnic, depinde cum simt nevoia si folosesc pt hidratare Hydralight Moisture Infusing Lotion si Serumul cu antioxidanti Skin Balancing. Cam de 3 ori pe saptamana aplic seara si ulei de samburi de struguri (din acesta mai am acum, am avut mai demult un mix si inainte doar ulei de jojoba) si pielea nu mai are deloc zone uscate de la exfoliant si se simte hidratata complet. O sa urmaresc sa vad cum iti prieste.:)

Katyna spunea...

In curand cred ca o sa fac si eu o comanda pentru ca gelul hidratant(skin balancing moisture gel) da semne ca se termina. M-am impacat tare bine cu el, dar parca as incerca noua gama Resist. Nu stiu ce sa fac..
In schimb exfoliantul 2%BHA stiu sigur ca o sa-l iau numai in varianta de gel. Eu cand ma tin de el, il aplic in fiecare seara. E adevarat ca usuca putin tenul, dar cremele hidratante ii fac fata asa ca nu-i raresc aplicarile.

O sa ma uit si eu dupa uleiuri pe Iherb.

p.s: mi-ar fi placut sa pui poze cu produsele (de pe net) in dreptul descrierilor, chiar daca tu ai avut mostre de fapt. Le-as fi identificat mai usor :P

Milena spunea...

Eu acum folosesc Hydralight Moisture Infusing Lotion si imi place tare mult. Inca nu am incercat Skin Balancing Moisture Gel. In privinta exfoliantului, am avut gelul cu 1% BHA si acum am lichidul cu 2% BHA si prefer personal varianta lichida. Am pus poze cu produsele :D si daca vrei parerea mea am review la cremele Resist aici: http://specialbeautynotes.blogspot.com/2012/01/paulas-choice-resist-moisturizers.html

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...